Google+ Followers

zaterdag 24 mei 2014

Ik ga dit blog verplaatsen ......

Hallo allemaal,

                                         DIT BLOG GAAT STOPPEN


Ik begon ooit een blog omdat ik design member werd voor Miekelotte, de stempelwinkel van mijn vrienden Aya en Peter, daarnaast gebruikte ik dit blog om te experimenteren met Blogger.

Ik ben gestopt als de designer voor Miekelotte, niet dat ik geen voorbeelden meer voor ze zal maken,  ik blijf uiteraard het challengeblog volgen en hoop dat jullie er ook eens willen kijken.

De blogs gaan nu samengevoegd worden zodat het allemaal wat eenvoudiger voor mij wordt om het bij te houden:

Vanaf nu zullen nieuwe berichten gepubliceerd worden op:

http://impresstamp.blogspot.nl

omdat dit het oorspronkelijke blog is voor mijn stempel collega's.



bedankt voor de aandacht en het lieve commentaar allemaal en tot ziens, ik hoop dat jullie voortaan het impresstamp blog willen gaan volgen.


Liefs Vera

Geen opmerkingen: